Trött

Usch, såhär trött har jag nog aldrig varit förut. Tidiga morgnar är inte min grej, speciell inte efter en sen tjejkväll. Iaf, lovet har varit trevligt hittills, om än väldigt mycket fram och tillbaka. I torsdags åkte jag till mamma och pappa i Strömstad, där jag stannade tills i lördags, då jag åkte till Göteborg. I måndags, på morgonen när jag var på väg till gymmet, så ringde Linnéa från Strömstad och berättade att vi skulle fira Mikaelas 18-års dag på kvällen så då var det ju bara att sätta sig på tåget och åka upp. Kvällen var grymt kul, singstar och girl talk med gamla kompisar =). I tisdags, igår, åkte jag till Göteborg igen, för en tjejkväll med mina Göteborgstjejor, jättemysigt det med. Jag gick upp 6:45 imorse för att åka hem till mig och hämta mina saker. Om en stund skall jag åka till Uddevalla och gå till tandläkaren, sen skall jag till Borås och hämta biljetter till BjörnG så får jag bestämma mig sen om det blir Strömstad eller Göteborg ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback