Dags igen

Livet i Göteborg är bra, jag har my people som jag tycker om väldigt mycket och jag har en helt okej lägenhet. Jag saknar Strömstad, Strömstad som jag alltid hatade så mycket. Även fast jag är där på helgerna så saknar jag det, självklart tappade jag kontakten med många kompisar när jag flyttade, speciellt eftersom det är så mycket i skolan och så. I början saknade jag det inte alls, för när jag var där på helgerna så hade jag alltid något att göra, någon att träffa. Nu är det helt annorlunda, det känns som att jag har släppt taget om alla och allt har bara runnit ut i sanden, vilket är väldigt tråkigt för jag vill ha något att komma tillbaka till. Jag vill ha mitt gamla liv tillbaka, men ändå behålla mitt nya liv vilket är underbart det med.

Btw, nu är det bara en månad och några dagar kvar tills jag blir 18:)


Kommentarer
Postat av: Yegane

SV: Yes, det finns också...

Med Vänliga Hälsningar
Yegane

2008-03-23 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback