Längesedan

Har inte bloggat på länge nu. Jag har varit i Göteborg ganska mycket och lämnat datorn här hos mamma och pappa.

I måndags var jag på liseberg, med Mikaela och några till. Väldigt roligt, längesedan jag träffade Mikaela. Vi såg Idol-Danny i kön till lisebergsbanan. Han var inte snygg. Dom andra sötnosarna åkte hem till Strömstad med tåget klockan åtta men jag och Mikaela stannade kvar i Götet. Fanns dock inte så mycket att göra så vi slog oss ned utanför 7-eleven på avenyn och då gick Danny förbi igen. Han var inte snygg då heller, haha.

Sommaren är slut nu, och det känns mest som att det enda jag har gjort är jobbat och åkt tåg. Jaja, det blir iallafall kul imorgon när lönen kommer:). Förra året tjänade jag 36000 på hela året, nu har jag tjänat minst 20000 mer än det redan iår:). Det bästa med sommaren har iaf varit Way Out West och Howlin' Pelle.

På måndag börjar skolan



Jag (vänster) och Sandra(höger) på Way Out West<3

Kommentarer
Postat av: anna

va söt du är på bilden. hoppas du har en bra dag!kram!

Postat av: matilda

hjälp mig! :D kolla min blogg

2008-03-05 @ 11:59:43
URL: http://matildabjork.blogg.se
Postat av: Cattis

Vaddå Danny inte snygg? Han e jue för f*n aaas snyggg! Fattar inte vad du dillar om!

2008-04-08 @ 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback